19 Nisan 2012 Perşembe

Seninle Şiirleşiyor Hayatım...


      Seninle şiirleşiyor hayatım, bir güzellik var şimdisinde. Gözlerimde heryer şimdi sen...Hem ben hem istanbul bekleşiyoruz habercisiyiz bi fırtınanın. Hava durumu bahsetmiyor bir sessizlik haberli, sadece bir durgunluk. Hep çoğaldığını hissettiren birşeyler etrafta, bu...bu bir işaret olmalı.
       Korkular bile korkuyor ruhumda yer edinmekten, endişelenmek bile gereksizmiş gibi. Yağan yağmur yağıyor ya dedirtiyor; sel basacaksa yine basacak...Yaşanacaksa bir sevda yine yaşanacak, yaşanmalıysa yaşanacak...Yağmurun dinme tedirginliğinde dalıyorsun, hiç ama hiçbir şey dinmemeli gibi geliyor sana.

      Seninle şiirleşti hayatım o sevmediğim şiirler seninle güzel şimdi...Ama ben mahkumum kendime dışardan baksam sana uzansam, uzansam da yetişemeyeceğimi bilsem. Sonra sende usansan benden...usanıp terk mi  etsen diyorum...Düşünüyorum da ben hep başladığım yada başlamaktan  korktuğum yere dönüyorum...Ben hep aynılaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder